artykuł nr 1

PRZETARG NIEOGRANICZONY NA ZAKUP AMBULANSU SANITARNEGO (TYPU C) WRAZ Z WYPOSAŻENIEM

SPZOZ Powiatowe Pogotowie Ratunkowe w Świdnicy

ul. Leśna 31

58-100 Świdnica

 

ogłasza przetarg nieograniczony

na zakup ambulansu sanitarnego (typu C) wraz z wyposażeniem

 

 CPV: 34.11.41.21-3 – karetka

42.41.53.20-7 – wyposażenie pojazdów ratowniczych

 

1. Wymagany termin realizacji przedmiotu umowy: do 29 listopada 2019 r.

2.Przedmiotem zamówienia jest dostawa medycznego ambulansu sanitarnego typu C z zabudową medyczną i wyposażeniem (nosze główne, transporter noszy głównych i krzesełko kardiologiczne), zgodnie z wymaganiami szczegółowymi określonymi w załączniku do projektu umowy oraz szkolenie osób wyznaczonych przez Zamawiającego w zakresie obsługi ambulansu a także jego wyposażenia medycznego.

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zostanie zamieszczona na stronie internetowej www.999swidnica.4bip.pl.

3. Warunki udziału w postępowaniu oraz podstawy wykluczenia:

O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy:

3.1.   spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust.1 ustawy dotyczące:

a. kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,

 Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek.

b.   sytuacji ekonomicznej lub finansowej.

Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek.

c. zdolności technicznej lub zawodowej.

Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca:

1)   Wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej jednej dostawy medycznego ambulansu typu C, oraz załączeniem dowodów, że dostawa została wykonana należycie.

3.2.   O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

a.  nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 ustawy

b.  nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.5 pkt.1,2,3,4 i 8 ustawy

4. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia

4.1.   w celu potwierdzenia że Wykonawca, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki w postępowaniu, oferta musi zawierać następujące dokumenty

4.1.1. oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone art. 22 ust.1b ustawy na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ

4.1.2. oświadczenie wykonawcy, o braku podstaw do wykluczenia wg załącznika nr 3 do SIWZ

4.1.3. wypełniony załącznik do projektu umowy

4.1.4. wypełniony formularz oceniane parametry funkcjonalne wg załącznika nr 6 do SIWZ

4.2.   Wykaz oświadczeń lub dokumentów składanych przez Wykonawcę w postępowaniu na wezwanie Zamawiającego w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych które należy przedłożyć:

4.2.1. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.5 pkt.1 ustawy,

4.2.2. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert

4.2.3. Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej ZUS lub KRUS albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert

4.2.4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 4.2.1, 4.2.2, 4.2.3 składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:

a) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,

  b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.

  Dokumenty, o których mowa w pkt.4.2.4 lit.a powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty o których mowa w pkt. 4.2.4 lit.b powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

4.2.5. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 4.2.4, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.

4.3 Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wg załącznika nr 4. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Powyższe oświadczenie wykonawcy przekazują zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy.

5. Nie wymaga się wniesienia wadium.

6. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

7. Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.

8. Nie zamierza się zawrzeć umowy ramowej.

9. Nie zamierza się dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

10. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

-   cena  – waga 60%,

-   parametry funkcjonalne – waga 40 %.

12. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego (adres 58-100 Świdnica, ul. Leśna 31), sekretariat, w terminie do dnia 23.09.2019 r. do godz.9.00.  Oferty muszą być sporządzone w języku polskim.

13.Termin związania ofertą ustala się na 30 dni liczone wraz z upływem terminu składania ofert.

14. Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 12.09.2019 r.

ZAŁĄCZNIKI:

SIWZ

ZAŁĄCZNIK NR 1 - OFERTA

ZAŁĄCZNIK NR 2 - OŚWIADCZENIE O SPEŁNIENIU WARUNKÓW ART. 22 UST. 1 B USTAWY

ZAŁĄCZNIK NR 3 - OŚWIADCZENIE O BRAKU PODSTAW DO WYKLUCZENIA

ZAŁĄCZNIK NR 4 - OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE PRZYNALEŻNOŚCI DO GRUPY KAPITAŁOWEJ

ZAŁĄCZNIK NR 5 - WYKAZ WAŻNIEJSZYCH DOSTAW

ZAŁĄCZNIK NR 6 - FORMULARZ OCENIANE PARAMETRY FUNKCJONALNE

ZAŁĄCZNIK NR 7 - PROJEKT UMOWY

ZAŁĄCZNIK DO PROJEKTU UMOWY - FORMULARZ RZECZOWY

ZAŁĄCZNIK NR 8A I 8 B - ZOBOWIĄZANIE PODMIOTÓW TRZECICH WG POTRZEB

 

PYTANIA I ODPOWIEDZI

INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

ZBIORCZE ZESTAWIENIE WRAZ ZE STRESZCZENIEM OCENY I PORÓWNANIA ZŁOŻONYCH OFERT

POWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY