artykuł nr 1

ZAKUP OLEJU NAPĘDOWEGO ORAZ BENZYNY BEZOŁOWIOWEJ Pb95 I GAZU LPG ORAZ AdBlue NA POTRZEBY SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ POWIATOWE POGOTOWIE RATUNKOWE W ŚWIDNICY

artykuł nr 2

Zakup oleju napędowego, oraz benzyny bezołowiowej Pb 95 i gazu LPG oraz AdBlue na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Powiatowe Pogotowie Ratunkowe w Świdnicy-POSTĘPOWANIE UNIEWAŻNIONO

artykuł nr 3

PRZETARG NIEOGRANICZONY NA ZAKUP AMBULANSU SANITARNEGO (TYPU C) WRAZ Z WYPOSAŻENIEM

SPZOZ Powiatowe Pogotowie Ratunkowe w Świdnicy

ul. Leśna 31

58-100 Świdnica

 

ogłasza przetarg nieograniczony

na zakup ambulansu sanitarnego (typu C) wraz z wyposażeniem

 

 CPV: 34.11.41.21-3 – karetka

42.41.53.20-7 – wyposażenie pojazdów ratowniczych

 

1. Wymagany termin realizacji przedmiotu umowy: do 29 listopada 2019 r.

2.Przedmiotem zamówienia jest dostawa medycznego ambulansu sanitarnego typu C z zabudową medyczną i wyposażeniem (nosze główne, transporter noszy głównych i krzesełko kardiologiczne), zgodnie z wymaganiami szczegółowymi określonymi w załączniku do projektu umowy oraz szkolenie osób wyznaczonych przez Zamawiającego w zakresie obsługi ambulansu a także jego wyposażenia medycznego.

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zostanie zamieszczona na stronie internetowej www.999swidnica.4bip.pl.

3. Warunki udziału w postępowaniu oraz podstawy wykluczenia:

O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy:

3.1.   spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust.1 ustawy dotyczące:

a. kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,

 Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek.

b.   sytuacji ekonomicznej lub finansowej.

Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek.

c. zdolności technicznej lub zawodowej.

Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca:

1)   Wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej jednej dostawy medycznego ambulansu typu C, oraz załączeniem dowodów, że dostawa została wykonana należycie.

3.2.   O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

a.  nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 ustawy

b.  nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.5 pkt.1,2,3,4 i 8 ustawy

4. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia

4.1.   w celu potwierdzenia że Wykonawca, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki w postępowaniu, oferta musi zawierać następujące dokumenty

4.1.1. oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone art. 22 ust.1b ustawy na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ

4.1.2. oświadczenie wykonawcy, o braku podstaw do wykluczenia wg załącznika nr 3 do SIWZ

4.1.3. wypełniony załącznik do projektu umowy

4.1.4. wypełniony formularz oceniane parametry funkcjonalne wg załącznika nr 6 do SIWZ

4.2.   Wykaz oświadczeń lub dokumentów składanych przez Wykonawcę w postępowaniu na wezwanie Zamawiającego w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych które należy przedłożyć:

4.2.1. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.5 pkt.1 ustawy,

4.2.2. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert

4.2.3. Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej ZUS lub KRUS albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert

4.2.4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 4.2.1, 4.2.2, 4.2.3 składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:

a) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,

  b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.

  Dokumenty, o których mowa w pkt.4.2.4 lit.a powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty o których mowa w pkt. 4.2.4 lit.b powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

4.2.5. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 4.2.4, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.

4.3 Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wg załącznika nr 4. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Powyższe oświadczenie wykonawcy przekazują zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy.

5. Nie wymaga się wniesienia wadium.

6. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

7. Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.

8. Nie zamierza się zawrzeć umowy ramowej.

9. Nie zamierza się dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

10. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

-   cena  – waga 60%,

-   parametry funkcjonalne – waga 40 %.

12. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego (adres 58-100 Świdnica, ul. Leśna 31), sekretariat, w terminie do dnia 23.09.2019 r. do godz.9.00.  Oferty muszą być sporządzone w języku polskim.

13.Termin związania ofertą ustala się na 30 dni liczone wraz z upływem terminu składania ofert.

14. Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 12.09.2019 r.

ZAŁĄCZNIKI:

SIWZ

ZAŁĄCZNIK NR 1 - OFERTA

ZAŁĄCZNIK NR 2 - OŚWIADCZENIE O SPEŁNIENIU WARUNKÓW ART. 22 UST. 1 B USTAWY

ZAŁĄCZNIK NR 3 - OŚWIADCZENIE O BRAKU PODSTAW DO WYKLUCZENIA

ZAŁĄCZNIK NR 4 - OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE PRZYNALEŻNOŚCI DO GRUPY KAPITAŁOWEJ

ZAŁĄCZNIK NR 5 - WYKAZ WAŻNIEJSZYCH DOSTAW

ZAŁĄCZNIK NR 6 - FORMULARZ OCENIANE PARAMETRY FUNKCJONALNE

ZAŁĄCZNIK NR 7 - PROJEKT UMOWY

ZAŁĄCZNIK DO PROJEKTU UMOWY - FORMULARZ RZECZOWY

ZAŁĄCZNIK NR 8A I 8 B - ZOBOWIĄZANIE PODMIOTÓW TRZECICH WG POTRZEB

 

PYTANIA I ODPOWIEDZI

INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

ZBIORCZE ZESTAWIENIE WRAZ ZE STRESZCZENIEM OCENY I PORÓWNANIA ZŁOŻONYCH OFERT

POWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY

artykuł nr 4

OGŁOSZENIE O KONKURSIEna stanowisko Pielęgniarki PrzełożonejSamodzielnego Publicznego Zakładu Opieki ZdrowotnejPowiatowe Pogotowie Ratunkowe w Świdnicy

 

OGŁOSZENIE O KONKURSIE

 

Dyrektor Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Powiatowego Pogotowia Ratunkowego w Świdnicy, ul. Leśna 31 w porozumieniu z Okręgową Radą Pielęgniarek i Położnych w Wałbrzychu ogłasza konkurs na stanowisko:

 

Pielęgniarki Przełożonej

Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej

Powiatowe Pogotowie Ratunkowe w Świdnicy

 

Kandydaci na w/w stanowisko winni posiadać kwalifikacje zgodne z rozporządzeniem

  • Ministra Zdrowia z dnia 20 lipca 2011 r. w sprawie kwalifikacji wymaganych od pracowników na poszczególnych rodzajach stanowisk pracy w podmiotach leczniczych niebędących przedsiębiorcami (Dz. U. Nr 151, poz. 896).

Kandydaci zgłaszając się do konkursu składają:

  1. podanie o przyjęcie na stanowisko objęte konkursem;
  2. dokumenty stwierdzające kwalifikacje zawodowe wymagane do zajmowanego stanowiska, dokument potwierdzający prawo wykonywania zawodu;
  3. opisany przez kandydata przebieg pracy zawodowej;
  4. inne dokumenty, w szczególności potwierdzające dorobek i kwalifikacje zawodowe kandydata;
  5. kopie dokumentów, o których mowa w punkcie 4, powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem, przy czym poświadczenie może być dokonywane przez kandydata, na prośbę właściwego podmiotu lub komisji konkursowej kandydat jest obowiązany przedstawić oryginały dokumentów;
  6. oświadczenie kandydata o braku prawomocnie orzeczonego wobec niego zakazu wykonywania zawodu, zawieszenia prawa wykonywania zawodu, ograniczenia prawa wykonywania zawodu lub zakazu zajmowania określonego stanowiska,
  7. oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych
    w celach przeprowadzania postepowania konkursowego na dane stanowisko.

Dokumenty, o których mowa wyżej, kandydaci zgłaszający się do konkursu składają
w terminie nie krótszym niż 10 dni od dnia opublikowania ogłoszenia na adres:

Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Powiatowe Pogotowie Ratunkowe
ul. Leśna 31, 58-100 Świdnica.

  • na kopercie kandydat umieszcza swoje imię i nazwisko oraz adres i numer telefonu kontaktowego, a także adnotację o treści:
    „Konkurs na stanowisko Pielęgniarki Przełożonej Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Powiatowe Pogotowie Ratunkowe w Świdnicy”
  • rozpatrzenie zgłoszonych kandydatur odbędzie się w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej Powiatowe Pogotowie Ratunkowe w Świdnicy ul. Leśna 31,w terminie sierpień - wrzesień 2019 r.

Materiały i informacje o stanie prawnym, organizacyjnym i ekonomicznym podmiotu leczniczego można uzyskać w Dyrekcji Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej
Powiatowe Pogotowie Ratunkowe w Świdnicy.

 

Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 06 lutego 2012 r. w sprawie sposobu przeprowadzania konkursu na niektóre stanowiska kierownicze w podmiocie niebędącym przedsiębiorcą (Dz. U. z dnia 17 lutego 2012 r. poz.182) zmienione rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 21 listopada 2016 r. (Dz. U. z dnia 5 grudnia 2016 r. poz. 1957)

 

Termin składania ofert do dnia 31.07.2019r.

artykuł nr 5

Ogłoszenie o przetargu publicznym na sprzedaż samochodu i noszy ratowniczych należących do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Powiatowego Pogotowia Ratunkowego w Świdnicy

Ogłoszenie o przetargu publicznym na sprzedaż samochodu i noszy ratowniczych należących do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej

Powiatowego Pogotowia Ratunkowego

 w Świdnicy

 

I. Nazwa i siedziba jednostki:

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Powiatowe Pogotowie Ratunkowe

w Świdnicy, ul. Leśna 31, 58-100 Świdnica, tel. 74/8500990 fax.74/8500989

e-mail: biuro@999.swidnica.pl

godziny urzędowania 7,00-14,35

 

II. Rodzaj, typ, przedmiotu objętego postępowaniem oraz cena wywoławcza:

 

1.Nosze ratownicze

Rok produkcji  - 2011

Typ – FROG-PROOF

Cena wywoławcza brutto – 2.100,00 zł.

 

2. Samochód marki PEUGEOT

Rok produkcji : 2006

Model pojazdu: Boxer 333 2.2 HDI MR 07 E 4 3.3t

Nr fabryczny: VIN VF3YBBMFB11016564

Przebieg: 359362 km

Cena wywoławcza brutto – 9.900,00 zł.

 

III. Miejsce i termin, w którym można oglądać przeznaczone do sprzedaży przedmioty : Przedmioty objęte sprzedażą można oglądać  w dniach 18 – 29 marca 2019 r. w godz. 8,00 – 14.00 od poniedziałku do piątku w SP ZOZ Powiatowym Pogotowiu Ratunkowym w Świdnicy, ul. Leśna 31

Wszelkich informacji udziela Pan Grzegorz Chojnacki , kontakt telefoniczny pod numerem:

74/8500981 lub  695-063-987, adres email: biuro@999.swidnica.pl

 

IV. Wymagania jakim powinna odpowiadać oferta w prowadzonym postępowaniu:  

1.Oferta pod rygorem nieważności powinna być sporządzona w formie pisemnej i musi zawierać :

  1) Imię i nazwisko, dokładny adres i telefon kontaktowy lub nazwę (firmę) i adres siedziby oferenta, telefon, fax, NIP oraz REGON,

  2) Oferowaną cenę za wybrany przedmiot objęty przetargiem i warunki jej zapłaty,

  3) Oświadczenie oferenta , ze zapoznał się  ze stanem przedmiotu przetargu , lub że ponosi odpowiedzialność za skutki wynikające z rezygnacji oględzin,

  4) Parafowany wzór umowy, załączony do niniejszego ogłoszenia.

 

2. Wzór formularza ofertowego stanowi załącznik do niniejszego ogłoszenia.

 

V. Informacje na temat wadium:

 W postępowaniu nie jest przewidziane składanie wadium.

 

VI. Termin, miejsce i tryb złożenia oferty, oraz okres , w którym oferta jest wiążąca:

1) Ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie. Kopertę należy zaadresować j/n

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Powiatowe Pogotowie Ratunkowe w Świdnicy, ul. Leśna 58-100 Świdnica

" Oferta na zakup ( noszy, pojazdu, wpisać nazwę i numer przedmiotu na który składana jest oferta). Nie otwierać przed dniem 01.04.2019 r., przed godziną 11:00

2) Termin składania ofert upływa w dniu 01.04.2019 r. do godziny 10:00

3) Oferty należy złożyć w sekretariacie Pogotowia ul. Leśna 31w Świdnicy w dni robocze w godz. 7,00-14,30

4) Otwarcie ofert nastąpi dnia 01.04.2019 r. o godz. 11:00

4) Termin związania z ofertą wynosi 30 dni.

VII. Pozostałe informacje:

1) Organizatorowi przetargu przysługuje prawo do zamknięcia przetargu bez wybrania którejkolwiek z ofert bez podania przyczyny.

2) Organizatorowi przetargu przysługuje prawo zmiany warunków postępowania przed upływem terminu składania ofert.

3) W przetargu nie mogą składać ofert osoby pełniące funkcje kierownicze w SP ZOZ PPR lub osoby z nimi spokrewnione.

4) Przystąpienie do przetargu oznacza , ze oferent akceptuje wszystkie warunki niniejszego postępowania , a w przypadku nabycia przedmiotu, na który oferent złożył ofertę , nie będzie rościł żadnych pretensji do sprzedawcy związanych ze stanem technicznym zakupionego przedmiotu objętego przetargiem.

5) Komisja przetargowa wybierze ofertę oferenta,  który zaoferuje najwyższą cenę na przedmiot objęty przetargiem.

6) Komisja przetargowa odrzuci ofertę , jeżeli została ona złożona po wyznaczonym terminie oraz jeżeli nie zawiera ona danych i dokumentów wymaganych przez organizatora przetargu lub są one niekompletne, nieczytelne lub budzą inna wątpliwość, zaś złożenie wyjaśnień mogłoby prowadzić do uznania jej za nową ofertę.

7) O odrzuceniu oferty komisja przetargowa zawiadomi niezwłocznie oferenta , którego oferta została odrzucona.

8) W przypadku złożenia dwóch lub więcej ofert o tej samej najwyższej cenie na dany przedmiot, pomiędzy oferentami , którzy zaproponowali najwyższą cenę zostanie przeprowadzona licytacja , której ceną wywoławczą będzie cena zaproponowana w ofertach.

9) O terminie ewentualnej licytacji oferenci zostaną powiadomieni telefonicznie lub pisemnie, a w przypadku gdy byli obecni przy otwarciu ofert ustnie.

VIII. Termin zawarcia umowy sprzedaży:

1) Umowa sprzedaży zostanie zawarta z Oferentem , który zaoferował najwyższą cenę , w terminie 7 dni od dokonania wyboru oferty przez komisje przetargową.

2) Nabywca jest zobowiązany zapłacić cenę nabycia przed terminem wyznaczonym do zawarcia umowy sprzedaży. Wydanie przedmiotu sprzedaży nastąpi niezwłocznie po zapłaceniu przez nabywcę ceny nabycia oraz podpisaniu umowy sprzedaży.

3) Całkowite koszty związane z nabyciem przedmiotu sprzedaży ponosi w całości kupujący.

 

(Ogłoszenie wraz załącznikami jest dostępny na stronie internetowej www.999.swidnica.pl w zakładce Zamówienia Publicznej oraz BIP-Biuletyn Informacji Publicznej)

 

 

Świdnica, dnia 18 marca 2019 r.

 

 

 

Załączniki:

1. Formularz oferty

2. Wzór umowy sprzedaży

 

........... .......................................    

  miejscowość, data

 

.................................................................

imię i nazwisko/firma oraz adres zam.

i siedziba

 

................................................................

telefon

 

...............................................................

fax, e-mail.

 

...............................................................

NIP

 

..............................................................

REGON

 

 

 

FORMULARZ OFERTOWY

 

 

Ja niżej podpisany , oświadczam, ze:

1. Zapoznałem się z warunkami postępowania przetargowego określonego w ogłoszeniu o przetargu publicznym na sprzedaż noszy/pojazdu  SP ZOZ Powiatowego Pogotowia Ratunkowego w Świdnicy oraz z treścią wzoru umowy sprzedaży , stanowiącej załącznik do ogłoszenia i akceptuję je bez zastrzeżeń.

2. W przypadku wyboru mojej oferty, zobowiązuję się do zawarcia umowy sprzedaży w terminie i miejscu wskazanym przez Sprzedającego , nie dłużej niż 7 dni od dnia wyboru mojej oferty.

3. Zapoznałem się ze stanem faktycznym przedmiotu sprzedaży.

 

Składam ofertę zakupu ………………………………  

 typ :.…………………………………………………....................................

nr fabryczny........................................... za cenę brutto zł. ......................

.

(słownie...............................................................................................................................zł.)

 

 

Załącznikami do niniejszej oferty są:

1. Parafowany wzór umowy

2. ...........................................

 

 

................................................................

czytelny podpis oferenta

 

 

 

Projekt

 

Umowa kupna- sprzedaży

Nr ............./2019

 

 

zawarta w dniu .....................2019 r. w Świdnicy pomiędzy:

Samodzielnym Publicznym Zakładem Opieki Zdrowotnej Powiatowym Pogotowiem Ratunkowym w Świdnicy, ul. Leśna 31, 58-100 Świdnica, NIP 884-23-36-012

REGON 891097676 , zwanym dalej Sprzedającym, reprezentowanym przez :

 

1.Dyrektor Zakładu - ………………………………………….

 

a

.........................................................................................................................

.........................................................................................................................

 

w dalszej części umowy zwanym Kupującym , reprezentowanym przez:

 

1...............................................................................................................

 

o następującej treści:

§ 1.

 

Sprzedający sprzedaje , a Kupujący kupuje:

 

Nazwa przedmiotu przetargu: ……………………………..

Nr fabryczny :……………………………….

Typ: …………………………………

§ 2.

 

Przedmiot o którym mowa w § 1. stanowi własność Sprzedającego , jest wolny od wad prawnych, nie jest obciążony prawami na rzecz osób trzecich, nie stanowi przedmiotu zabezpieczenia oraz nie toczą się żadne postępowania , którego przedmiotem jest w/w przedmiot.

 

§ 3.

 

1. Kupujący tytułem ceny za przedmiotowy sprzęt/ pojazd zapłaci Sprzedającemu kwotę ..........................zł. (słownie:.................................................................................. zł.), płatna przelewem na rachunek bankowy Sprzedającego, wskazany przez Sprzedającego na fakturze, lub gotówką w kasie Sprzedającego.

2. Nabywca jest zobowiązany zapłacić cenę nabycia przed terminem wyznaczonym do zawarcia umowy sprzedaży, to jest nie dłużej niż 7 dni od dnia wyboru jego oferty lub udzielenia mu przebicia w przypadku sprzedaży w trybie aukcji.

3. Za dzień zapłaty uważa się dzień wpływu środków na konto Sprzedającego.

 

 

§ 4.

 

1. Wydanie przedmiotu sprzedaży nastąpi niezwłocznie po uiszczeniu należnej kwoty, o której mowa w § 3 i podpisaniu niniejszej umowy w siedzibie Sprzedającego.

2. Sprzedający wyda Kupującemu wszystkie posiadane dokumenty dotyczące przedmiotu umowy,

3. Kupujący wraz z podpisaniem umowy kwituje odbiór przedmiotu sprzedaży.

 

§ 5.

 

Kupujący oświadcza, że jest mu znany stan techniczny przedmiotu sprzedaży i oświadcza ponadto, iż z tego tytułu nie będzie rościł żadnych pretensji do Sprzedającego.

   § 6.

 

Wszelkie koszty związane z realizacją postanowień niniejszej umowy obciążają Kupującego.

§ 7.

 

Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej, pod rygorem nieważności.

 

§ 8.

 

W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową zastosowanie mają obowiązujące w tym zakresie przepisy kodeksu cywilnego.

 

§ 9.

 

1.Umowę sporządzono w dwóch  jednobrzmiących egzemplarzach, z których jeden egzemplarze otrzymuje Sprzedający , a jeden Kupujący

2. Wraz z niniejszą umową wydano Kupującemu:

 

-............................................

-..............................................

-.................................................

 

 

 

 

 

Kupujący:   Sprzedający:

 

 

................................ ................................................