artykuł nr 1

PRZETARG NIEOGRANICZONY NA ZAKUP SYSTEMÓW DO KOMPRESJI KLATKI PIERSIOWEJ DLA POWIATOWEGO POGOTOWIA RATUNKOWEGO W ŚWIDNICY

AZR.071.1.2018.AM

ogłasza przetarg nieograniczony

na zakup systemów do kompresji klatki piersiowej dla Powiatowego Pogotowia Ratunkowego
w Świdnicy

CPV 33.18.22.00-1 - Urządzenie do stymulacji pracy serca

 

1. Wymagany termin realizacji do: 21 dni od dnia podpisania umowy.

2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych urządzeń do kompresji klatki piersiowej  w ilości sztuk dwie.

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia została zamieszczona na stronie internetowej www.999swidnica.4bip.pl

3. Warunki udziału w postępowaniu oraz podstawy wykluczenia:

O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy:

  1. spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust.1 ustawy dotyczące:

a. kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek;

  1. sytuacji ekonomicznej lub finansowej

  Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek;

c. zdolności technicznej lub zawodowej

  Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się posiadaniem wiedzy i doświadczenia zawodowego, wyrażającego się wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat licząc od dnia wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej dostawy sprzętu medycznego o wartości minimum 100.000,00 zł brutto, oraz załączeniem dowodów, że dostawa została wykonane należycie.

 

  1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

a.  nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 ustawy;

b.  nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.5 ustawy.

 

4. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia

  1. 1 W celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki w postępowaniu, oferta musi zawierać następujące dokumenty:
    1. oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone art. 22 ust.1b ustawy na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ;
    2. oświadczenie wykonawcy, o braku podstaw do wykluczenia wg załącznika nr 3 do SIWZ.

Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia
w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów wymaganych w pkt 4.2 i 4.3.

  1. 2  Wykaz oświadczeń lub dokumentów składanych przez Wykonawcę w  postępowaniu na wezwanie Zamawiającego w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1 pkt 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych które należy przedłożyć:

 

  Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie tj. co najmniej jednej dostawy sprzętu medycznego o wartości minimum 100.000,00 zł brutto, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączenia dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, wg załącznika nr 5  do SIWZ.

 

  1. 3  Wykaz oświadczeń lub dokumentów składanych przez Wykonawcę w  postępowaniu na wezwanie Zamawiającego w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych które należy przedłożyć:

4.3.1. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.5 pkt.1 ustawy,

4.3.2. zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

4.3.3. zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej ZUS lub KRUS albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

5. Nie wymaga się wniesienia wadium

6. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych

7. Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej

8. Nie zamierza się zawrzeć umowy ramowej.

9. Nie zamierza się dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

10. Nie zamierza się dokonać ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

11. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

  • cena  – waga 60%,
  • okres gwarancji - waga 40%

12. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego (adres 58-100 Świdnica, ul. Leśna 31), sekretariat, w terminie do dnia 02.07.2018 r. do godz. 9:00.  Oferty muszą być sporządzone w języku polskim.

13. Termin związania ofertą ustala się na 30 dni liczone wraz z upływem terminu składania ofert.

14. Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 18 czerwca 2018 r.

 

1. SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

2.  ZAŁĄCZNIK NR 1 DO SIWZ

3. ZAŁĄCZNIK NR 2 DO SIWZ

4. ZAŁĄCZNIK NR 3 DO SIWZ

5. ZAŁĄCZNIK NR 4 DO SIWZ

6. ZAŁĄCZNIK NR 5 DO SIWZ

7. PROJEKT UMOWY

8. ZAŁĄCZNIK DO UMOWY-FORMULARZ RZECZOWY

 

ODPOWIEDŹ NA PYTANIA 1-3

 

INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

POWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY